alergii alergice la piele

Crash și umflarea în pielea unui copil după ce ați luat anumite medicamente

Crash și umflarea în pielea unui copil după ce ați luat anumite medicamente

Doc, vreau să-l întreb pe copilul meu numai, îl iubesc pe Bodrexin .. Dar brusc gura mea este o lovitură mare x .. Chiar și atunci când a fost și Karana a lovit Harvest Am luat-o la centrul de sănătate, cu febră anti-biotică și bruscă și mâinile umflate Copilul meu tind să fie alergic? Cum să verific

Există o erupție roșiatică care se lărgește, se simte mâncărime și dureri după ce a luat medicamente

Există o erupție roșiatică care se lărgește, se simte mâncărime și dureri după ce a luat medicamente

Doc, am venit la doctor ieri să-mi verific starea. Medicul meu a spus că am simptome de tifos. După ce mi-au fost administrate mai multe medicamente, dintre care unul a fost antibiotice, am băut o erupție roșiatică după febra tifoidă care sa lărgit și a simțit o mâncărimea și durere. A fost reacția medicamentului pentru tifosul meu sau o reacție alergică la antibiotice? „“ Bună Nia, Vă