Greața vărsături după masă

Iulie 2019
Anonim

Doctore, mă simt grea când mănânc ... dacă îmi perie greața ... dacă beau gustări băuturi răcoritoare ... acum stomacul se simte rău ... spune Gerd! Mi sa administrat Glacomer rebamipid 100 mg numai după ce am luat medicamentul șef de pusingggg ... de ce yo ???? ""

Hai Beni. Vă mulțumim pentru întrebarea dvs.

Greața după masă, după ce ați spălat dinții sau ați băut băuturi carbogazoase, însoțite de disconfort în stomac, este într-adevăr foarte posibil datorită unor probleme gastrice cum ar fi GERD, gastrită sau inflamație a stomacului sau ulcerații / răni în stomac. Și dacă într-adevăr ați verificat un medic și se spune că au GERD atunci în plus față de a fi supuși terapiei de la un medic ar trebui să vă ajute cu tratamentul prin:

  • Mananca portii mici si mai des
  • Evitați minciuna după mâncare
  • Gestionați stresul cu înțelepciune
  • Evitați consumul de alcool, cafea sau băuturi răcoritoare
  • Nu mai fuma daca fumezi
  • Evitați purtarea hainelor prea strânse
  • Și luați medicamente conform instrucțiunilor medicului

Rebamida însăși este un medicament gastric care funcționează pentru a proteja stomacul de acidul gastric. Reacțiile adverse posibile includ:

  • Senzația rece
  • Scăderea tensiunii arteriale
  • Tulburări de respirație
  • Reacție alergică
  • Dureri la nivelul gâtului, febră
  • nosebleed
  • Apetit scăzut
  • Tulburări hepatice

Amețelile pe care le experimentați pot fi legate de boli naturale, este posibil să nu fie posibil să vă asigurați că vă revizuiți din nou în medic.

Sperăm că este util.

Salutări, dr. dian

"